Oma Facebooki postituses kirjeldas Teet Margna, kuidas pärast rattasõitu tekkis tema viieaastasel tütrel Martal suur janu. "Olime just jõudnud Haabneeme randa, kus on avatud uus ja ilus restoran OKO. Läksime Martaga sisse ja palusin talle klaasi kraanivett."

Kahjuks ei läinud asjad nii nagu nad lootsid. "Selle peale teatas kenasti naeratav noormees, et neil pole kraanivett ja müüa saavad nad ainult pudelivett. Mul polnud ka rahakotti kaasas ja kuna kord oli kõigutamatu, siis lahkusime OKO'st silmad häbi täis ja Martal nutt kurgus."

See postitus tekitas paljudes inimestes tugevat vastumeelt. Triin Tulev kirjeldas möödunud aastast kogemust, mil neile keelduti pitsat valmistamast. "Eelmine aasta tahtsime seal pitsat tellida, kuid teatati, et seda tohivad tellida vaid lapsed, kuna see on laste menüüs. Lubati end parandada, kuid see, et lapsele vett ei anta, on muidugi juba järgmine level," kirjutas Tulev.

Margna tõdeb ise veel lisaks, et mida rohkem ta sellele olukorrale tagasi mõtleb, seda haigem see tundub. "Marta teatas, et tal on paha olla ja pea valutab," kirjeldas Margna, kes pidi tütrele vastama, et onu ei tohi vett anda ja kannata koduni.

OKO restorani omanik Tõnis Siigur tunnistas, et tegemist on kahetsusväärse juhtumiga, kuna see puudutas last. "Antud olukorras oleks teenindaja ilma mingi vaidluseta pidanud andma kraanivett," lausus Siigur Delfile. Situatsiooni tekkes süüdistab ta teenindaja vähest koolitust. "Me juba tegeleme mõlema osapoolega, nii teenindajate kui ka Teeduga," täpsustas Siigur. Niisamuti tõdes Siigur, et olukorrast tuleb teha omad järeldused ja saada õppetunnid. "Eks igal restoranil on omad poliitikad," sõnas restoraniomanik.