Ühe e-spordi populaarseima meeskondliku mänguna toob League of Legends (LoL) iga kuu arvutite ette üle 100 miljoni inimese ning LoL’i liiga võistlusi jälgis möödunud aastal interneti vahendusel üle 360 miljoni huvilise. Suurvõistlused toimuvad enamasti suurtel ja täiesti välja müüdud staadionitel.

Forum Cinemas programmispetsialist Henryk Johan Novod selgitas, et lisaks näiteks jalgpalli ülekannetele on e-spordi näitamine kinodes täiesti loogiline samm. „E-spordi vaatajaskond maailmas on meeletu ning kohati ületavad selles tööstuses liikuvad rahasummad tavaspordi omad,“ märkis Novod. „Väidetavalt on arvutimängude tööstuses liikuvad rahad juba aastaid tagasi möödunud globaalsest filmi- ja muusikatööstusest ning Rahvusvaheline Olümpiakomitee kaalub e-spordi kaasamist lausa olümpiamängudele.“

Sellel pühapäeval, 9. septembril toimuv League of Legends Euroopa meistrivõistlus naaseb Madridi, kus on oodata väga tugevat konkurentsi. Võistkond Fnatic kavatseb tagasi võita oma Euroopa Kuningate tiitli ning nüüd, kui kogu ülejäänud Euroopa on valmis neid troonilt tõukama ja Euroopa meistritiitli endale nõudma, peab Fnatic ennast tõsiselt kokku võtma, kui ta tippu tahab jääda ja Madridi finaali jõuda.

Euroopa meistrivõistluste võitja pääseb Euroopat esindama sügisel Koreas toimuvatel maailmameistrivõistlustel.

Coca-Cola Plazas toimuvale meeleolukale otseülekandele aitab sisse elada Videogamers.eu, kes toob proovimiseks kohale virtuaalreaalsuse prillid. Oculus Rift ja PlayStation VR prillidega saab proovida selliseid mänge nagu Beat Saber, Richie's Plank, Rollercoaster ja paljusid teisi.

Lisaks on igale piletiomanikule garanteeritud ka eriline Coca-Cola League of Legends joogitops ning Hextech Chest’i individuaalne kood!

Otseülekande pikkus on hinnanguliselt kuus tundi, kuid sündmuse kestus võib veel muutuda.

Coca-Cola Plaza

Pühapäev, 9. september kell 17.30

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena