Kaunitarid tülis! Brigitte Susanne Hunt üllatas Insta-staari karmi süüdistusega, too kostitas Hunti verbaalse kõrvakiiluga
Raadiohääl ja seltskonnastaar Brigitte Susanne Hunt on läinud tülli Instagrami-staari Katri Katsi ehk Katri Palmiga. Nimelt süüdistas esimene Katsi Instagramis jälgijate ostmises, Kats ei jäänud vastust võlgu.
Eile jagas Brigitte enda Insagramis fotot, kus oli kuvatõmmis sotsiaalmeedia statistikat näitavast lehest. "Kui tahate näha, kes on followere (jälgijaid -toim.) ostnud, siis swipe up, kasulik link. Usutav ka see, et enamikel piltidel on 2000 laiki, aga 73 tuhat followeri," kirjutas Hunt.
Taustal ei olnud näha küll selle inimese nime, kelle kontot analüüsitud on, kuid jälgijate arv klapib Katri Katsi omadega. Lõpliku kinnituse andis sellele Katri Katsi tänane postitus Instagramis, kus naine avaldas oma vastulause.
"Ma olen teadlik, et mul on pidevalt followerid miinusesse minemas ja et Instagram kustutab botse (libakontod -toim.). Eile postitas @frederikkelykkel minuga koos pildi ja ma sain lambist üle 400 followeri, paljud botsid ja creeperid (veidrikke -toim). Ma teadsin for fact (kindlalt -toim.), et kellelgi on midagi öelda, ja tuli ära," kirjutas Palm.
"Viskab veits üle, kuidas üks inimene arvab, et ta võib lambist mingit jama hakata kellegi kohta tootma ja rääkida, mis iganes. Kui ma ostaks followere, siis oleks mul juba 200 tuhat, belive me (uskuge mind -toim)!"
"Parim on selle asja juures see, et isik on mu lambist ära blokkinud Instagramis ja Facebookis, kuigi varem oli kõik okei. Aga ikka käib ja stalkib (ahistab -toim.) mind. Siinkohal mainiks ka ära, et kõik hakkab juhtuma pärast seda, kui keeldusime tema veebisaatesse minemast," lõpetas Palm enda teksti.
Brigitte Susanne Hunt põhjendas Kroonikale enda esialgset postitust järgmiselt.
"Minu eesmärk ei olnud kellelegi haiget teha. Minu eesmärk oli ettevõtetele meelde tuletada, et nad valiksid koostööpartnerid analüüsi tulemusena kasutades minu jagatud linki. Sotsiaalmeedia on tulus reklaamiplatvorm Instagrammeritele. Ettevõtted, tehke koostööd nende Instagrammeritega, kes on oma jälgijad päriselt välja teeninud, mitte need labaselt ostnud. Ma usun, et teised Instagramis aktiivsed inimesed mõistavad mu seisukohta, et jälgijate ostmine on läbinähtav ja hale. Engagement rate 6% tähendab minu jaoks ostetud followere, sorri, aga nii on.“