"Ma ei leia isiklikult üldse, et see solvav oleks olnud, sest Normann on igati hea parodeerija. Ja no visuaalselt suutis ta nii minu kui Kardo kenasti välja mängida. Ma ise seda küll ei osanud oodata, et keegi meid kuskile aastalõpuprogrammi paneb, aga väga vahva ju, et pandi," muljetas Mallukas, ent lisas, et siiski sisaldas "Edekabelis" talle pühendatud saatelõik absoluutselt iga stereotüüpi, mis ta enda kohta kuulnud on, eriti toodete tasuta saamist ja promomist.

"See toodete värk oli tal selles suhtes natukene mööda läinud, et selline product placement (reklaami eesmärgil taotluslik toodete asetus toim.) ei ole kunagi teemas olnud ei saates ega mu blogis. Eks saatel ikka oli sponsoreid, aga enamus "reklaami" tegi Kardo miskipärast suvalistele asjadele meie kodus, ilma mingi tagamõtteta. Ma ise pidevalt naersin, et ta on nagu mingi teleturg," muigas blogija, lisades juurde, et eks tegelikult blogijad saavadki tasuta asju, see on osa tööst. "Samamoodi on osa tööst see, et keegi võib sind kuskil aastalõpuprogrammis parodeerida!" leiab ta lõpetuseks.

Vaata ka kõnealust klippi uuesti: