78 riigi hulgas, mille meediasse PÖFF jõudis, olid ka Hiina, India ja Ameerika Ühendriigid – rahvaarvult kolm suurimat riiki maailmas. Aga festivali mainiti ka selliste eksootiliste maade väljaannetes nagu Saalomoni saared, Jordaania, Zimbabwe ja Vietnam. Kokku leidis PÖFF märkimist 2600 artiklis.

Maailma juhtivatest filmiväljaannetest avaldasid PÖFFist põhjalikke käsitlusi The Hollywood Reporter, Variety, Screen International ja esimest korda ka Sight & Sound. Vastava seire viis läbi rahvusvaheliselt tunnustatud firma Meltwater.

Festivali juhi Tiina Loki sõnul näitab üha suurenev rahvusvaheline huvi, et PÖFF läheb korda ja sellest on saanud tõeline Eesti visiitkaart. „Tõenäoliselt oleme üks väheseid nii ulatusliku kajastusega kultuuriüritusi terves Baltikumis ja isegi Skandinaavias,” ütles ta.

Seda, et PÖFF on audiovisuaalvaldkonnas Eesti tuntuim ja eesti kultuuris üks tuntumaid rahvusvahelisi kaubamärke Arvo Pärdi kõrval, kinnitab ka Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse tellitud loomemajanduse rahvusvahelistumise ja ekspordi uuring, mis tuli välja 2017. aastal.

Veel arve 22. PÖFFi kohta:

- 80 049 külastust;
- 212 pikka filmi põhiprogrammis ja 56 pikka filmi Just Filmi programmis;
- 231 lühifilmi PÖFF Shortsi programmis;
- 80 riiki;
- 858 seanssi;
- 2400 pikka filmi vaatas läbi programmimeeskond, et panna kokku festivali kava;
- 1161 akrediteeritud külalist;
- 450 vabatahtlikku;
- 2 000 000 poff.ee külastust;
- 116 680 poff.ee kasutajat 157 riigist.

Järjekorras 23. Pimedate Ööde filmifestival leiab aset 15. novembrist 1. detsembrini 2019.