Selle nädala esmaspäval oli telesaates "Ringvaade" saatelõik, kus pea 10 minuti jooksul tutvustati Tere ja Eesti Laulu teist aastat toimuvat ühisprojekti, kus saab piimapaki peal laulmas näha kõiki 24 Eesti Laulu poolfinalisti.

Sellest umbes kolm minutit oli Tere piimapakk saatejuhtide tähelepanu keskpunktis ja seda näidati mitmeid kordi suurelt üle ekraani. Selline teguviis näib eraettevõtte reklaamine ERR-i eetris, mis teadupärast on keelatud.

ERR-i kommunikatsioonijuht Pille-Mai Helemäe kinnitab Kroonikale, et Tere kaubamärk ei olnud põhjus kajastamiseks.

"Eesti Laul on kujunenud Eesti üheks olulisimaks muusika- ja meelelahutussündmuseks, mis lisaks uuele Eesti muusikale on ärgitanud ka ettevõtteid uudsete lahenduste peale mõtlema. Piimapakil kuvatavad artistid on näide ühest sellisest uuendusmeelsest arendusest ja põhjuse “Ringvaates” seda kajastada andiski projekti silmapaistvus, konkreetne kaubamärk ei olnud kajastamise objektiks," sõnas Helemäe.

"Reklaami ja sponsorteabe edastamine on Eesti Rahvusringhäälingus jätkuvalt keelatud. Lähtume oma tegevuses Eesti Rahvusringhäälingu seadusest, mille kohaselt ei edasta Eesti Rahvusringhääling reklaami ega sponsorteavet oma programmides ega võta vastu sponsortoetust välja arvatud nõukogu loal juhul, kui sponsorteave kaasneb avalikkusele suurt huvi pakkuva kultuuri- või spordiürituse ülekandeõigusega või Euroopa Ringhäälingute Liidu (EBU) vahendusel saadud ürituste ja sündmuste ülekandeõigusega," täpsustab ta.

"Eesti Laulu osas teeb Eesti Rahvusringhääling juba mitmendat aastat koostööd Saku Suurhalliga, kellele ERR on andnud loa Eesti Laulu kaubamärgi kasutamiseks turundamise eesmärgil. Saku Suurhalli haldajal on koostöö raames õigus anda ERRile kuuluva kaubamärgi kasutamise õigus ka teistele koostööpartneritele, sh näiteks Terele. ERR ei ole Eesti Laulu osas ühtegi sponsorlepingut sõlminud, rääkimata lubadustest näidata ERR-i kanalites reklaami," kinnitab ERR.

Teatavasti oli üldjoontes samasugune lõik eetris ka eelmisel aastal.