Noormees soovis oma jälgijatega teha sotsiaalset eksperimenti, et näha kui lihtne on panna maailma uskuma, et ta omab meeletut varandust, vahendab veebileht Boredpanda.

Selgus, et sotsiaalmeedia on väga kergesti mõjutatav. Inimesed mitte ainult ei uskunud ta jõukust, vaid ka kontode jälgijate arv tõusis tohutus kiiruses.

Byron Denton, keda jälgijad teavad kui "tbhbyron", selgitab, et sai oma idee juutuuberilt George Masonilt, kes suutis oma sotsiaalmeediasse tervelt nädala pikkuse reisi töödelda. "Ma nägin, et paljud inimesed võltsisid puhkuseid ja muid asju, seega mõtlesin, et võiks olla lahe asjale veidi teine lähenemine võtta."

Denton tunnistab, et talle tundus huvitav, kas influentserid saavad tõesti oma kuulsuse tänu sellele, et nad elavad pillavat elu, mida paljud omale lubada ei saa. Vastus oli, et jah, tõesti nii ongi. Foto eralennukis, sai seitsme sekundiga 1000 meeldimist. Nii sai ka näiteks pilt, millel Denton disainerriideid kannab, 10 000 meeldimist rohkem kui tavaliste riietega klõps.

Noormees toob välja, et pildid tundusid nii usutavad, et isegi ta oma pere ehmus järsu rikkuse peale. Vaid viis inimest saatsid talle kirja, milles kahtlesid tema ootamatus edukuses.

Kuidas tal kõik nii hästi õnnestus, vaata videost: