Euroopa ringhääling (EBU) sõlmis lepingu rahvusvahelise produktsioonifirmaga Brain Academy, et laiendada saadet ka Ameerika turule, vahendab Times Of Israel. Esimene USA sisene laulukonkurss peaks toimuma 2021. aastal.

"Eurovision on unikaalne üritus, millel on olemas ülekanne 40 riigis. Tema vaatajaskonnaks on ligi 200 miljonit inimest," põhjendas otsust konkursi tegevjuht Jon Ola Sand ning lisas, et on aeg saate vaatajaskonda veel enam suurendada.

Suureks mureks konkursi arendamisel jääb aga asjaolu, et kas Euroopas populaarne lauluvõistlus, võib üldse USA turul ennast läbi murda.

"Eurovision on populaarne olnud juba üle kuue aastakümne, mille ajal on ta aina enam vaatajatele olulisemaks muutunud," põhjendas Sand, miks ta arvab, et taoline saateformaat võiks oma koha leida ka USA 50 osariigi seas.