Madonna, 60, poseerib pildil rinnavähi teadlikust tõstva kleepsu ees, vahendab Mirror. Rinnavähiliidu postrid on vaikselt ilmumas riietusruumidesse üle terve riigi. Kleepsudel on kirjas vajalik informatsioon naistele ehk kirjeldatakse, kuidas kontrollida oma rindu ja mis on rinnavähi esimesed sümptomid. Ühte neist postritest ongi näha Madonna riietusruumis, samal ajal kui ta ise poseerib sädeleva Madame X silmaklapiga.

Madonna jaoks on kampaania olulise tähendusega - ta ema suri rinnavähki kui ta ise oli ainult 5-aastane. Sellegipoolest ei maininud Madonna pildil olevat tähtsat kleepsu, vaid lasi fännidel see avastus ise teha.

Rinnavähiliidu kampaania, mille algatas saatejuht Lorraine Kelly teeb koostööd veel Asda, John Lewisi, Monsooni, David Lloydi ja teiste suurte brändidega, et just antud vähi kohta teadlikust tõsta.