Jay-Z, keda õpetajad nooruses tõeliseks nuhtluseks pidasid, on saavutanud rahvusvahelise edu, mis igaühe võiks kadedaks teha. Räppari uueks tööks on aga kanepitoodete reklaamimine firmale nimega Caliva, vahendab SFGate.

"Kõike mis ma teen, tahan ma teha õigesti ja kõige kõrgemal tasemel," sõnas Jay-Z oma valikut kommenteerides. Enne firma valimist otsis Jay-Z pikalt kõige paremat koostööpartnerit. "Kogu oma potentsiaaliga kanepitööstuses on Caliva oma oskuste ja eetikaga kõige parem koostööpartner."

Jay-Z'st saab Caliva brändilooja. "Me tahame midagi lahedat luua, ise selle käigus lõbutseda, teha head ja teisi kaasata," ütles räppar.

Caliva heaks töötab praegi üle 600 töötaja, kellest paljud viivad kanepit klientidele koju. Töötajatele lisanduvad heale palgale mitmed soodustused. Caliva esindaja sõnul on Jay-Z valik neile auks.

Ekspertide sõnul on legaalse kanepiäri uueks suunaks kuulsuste kaasamine reklaami tegemiseks. Kanepiäridega on lepingud sõlminud näiteks Snoop Dogg. Hiljuti sõlmis kanepitootjaga lepingu ka kuulus kokk Martha Stewart.