"Enne kontserti lugesin hoolega keelatud asjade nimekirja läbi - ja jätsin koju vihmavarju ja kaabu. Mida ma keelatud asjade nimekirjas ei märganud, oli sõna "ratastool". Seisin hämmelduses juures, kui väikest tüdrukut tema ammu ostetud piletiga lava ette ei lubatud sest ta oli pileti ostmise järgsel ajal õnnetuse tõttu sattunud ratastooli," kirjeldatakse postituses.

Ginteri sõnul teatas turvatöötaja, et ratastooliga sealt sisse ei saa ning suunas lapse rahvamassi tagasi. Tüdruk tõusis karkudele ja läbis turvakontrolli täites seeläbi formaalselt ka turvatöötaja juhise.

"Seejärel otsustas turvamees jätkata tema ja tema ema ahistamist ja nõudis, et nad lahkuksid kuna neil on kaasas ratastool (sellel ajal oli tüdruk jätkuvalt karkudel). Kohta kuhu ratastool jätta aga polnud."

Kontserti korraldanud firma Monster Music esindaja selgitas Kroonikale, et segaduse põhjustas olukord, kus ratastoolis külastajal oli varasemalt broneeritud istekoht. "Kuid sellest hoolimata oleks turvameeskond pidanud ilma probleemideta lubama külastaja koos saatjaga oma istekohale ning juhendama saatjat, kuhu ratastool kontserdi ajaks jätta."

"On kahetsusväärne, et selline olukord juhtus, mistõttu anname endast parima, et tulevikus selliseid juhuseid vältida. Meie soov on pakkuda kõikidele muusikaarmastajatele kvaliteetset ja mugavamat kontserdielamust," lisas esindaja ning kinnitas, et korraldajad on antud külastajatega otse suhelnud ja vabandanud.

Üritusel korda hoidnud turvafirma G4Si pressiesindaja sõnul võib juhtunut arusaamatuseks pidada: "Tüdruk soovis istekohtadega alale, aga turvatöötaja suunas ja automaatselt liikumispuuetega inimeste alale."

"Turvatöötaja pidanuks ilma probleemideta lubama külastaja koos saatjaga oma istekohale ning juhendama saatjat, kuhu ratastool kontserdi ajaks jätta. Kahjuks ta seda kohe ei teinud. Selle asemel suunas turvatöötaja inimese alale, mis on mõeldud liikumispuudega külastajatele. See on eraldi platvorm, kus ratastoolis külastajatel on mugavam ja turvalisem kontserti jälgida," lisas pressiesindaja.

"Meil on väga kahju, et me ei lahendanud seda olukorda nii, nagu oleks pidanud. Teame edaspidi oma töötajaid selle koha pealt paremini juhendada."

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena