Netflix maksis kultusseriaali "Seinfeld" näitamisõiguste eest üle poole miljardi dollari
Nüüd, kus Netflix jääb ilma "Sõprade" ("Friends") ja "Kontori" ("The Office") näitamisõigustest, asus voogedastusgigant uuele rindele, et leida järgmine suur seriaal ning selle tulemuseks on 90ndate kultusseriaali "Seinfeld" ülemaailmsed näitamisõigused.
Netflix ostis Sony Pictures televisiooniüksuse käest endale 10 aastat ja 180 episoodi kestnud NBC seriaali "Seinfeldi" (1989 - 1998) globaalsed näitamisõigused. Leping kehtib viis aastat ning "Seinfeld" alustab Netflixis 2021. aastal.
Los Angeles Timesi andmetel maksis Netflix "Seinfeldi" eest üle 500 miljoni dollari.
USA näitamisõiguseid omab hetkel Hulu, kuid nende leping saab 2021. aastal läbi. Hulu maksis 2015. aastast alates iga episoodi eest 130 miljonit ehk 22 miljonit dollarit aastas. Rahvusvaheliselt näeb "Seinfeldi" praegu Amazon Prime Video vahendusel.
Kuna novembris alustab ka Disney+ ning voogedastusteenustest on tulemas veel NBCUniversali oma ja WarnerMedia HBO Max, siis on mõistetav, miks üritab Netflix konkurentide ees eelist saada.