"See sai alguse möödunud aasta augustis, kui ühe päeva jooksul telliti mu veebipoest ühtäkki mitu paari kollaseid kõrvamarju Hiina aadressidele," meenutab Tanel. "Täielik anomaalia! Kuna Hiinas pole Google'i süsteemi, palusin oma hiinlasest praktikandil järgmiseks päevaks saladuse lahti muukida. Selgus, et marjad oli soetanud Wanwan Lei – üks suurimaid Hiina stiiliikoone. Tal on Weibo's (Hiina versioon Instagramist) üle 4,5 miljoni jälgija ja nõnda see pall hakkas veerema."

Kuna Lei esitles kõrvamarju ka oma Weibo kontol, hakkasid hiinlased neid Taneli veebipoest ostma kümnete kaupa – näiteks telliti kahe nädala jooksul Hiinasse 40 paari kollaseid kõrvamarju hinnaga 50 eurot paar. Praeguseks on Hiina müüdud aasta jooksul juba ligi 1000 paari eri värvi kõrvamarju.

Tanel on loonud Hiina turu tarvis koguni eraldi kodulehekülje. Kuid Lei fännide huvi kõrvamarjade vastu on vallandanud ka võltsingute (alumisel pildil kolm vasakpoolset, parmpoolne on originaal) tööstuse. Taneli "marjad" ripuvad üleval kümnetes Hiina online-butiikides.

"Autorikaitse õiguste tagaajamisel oleks kulu suurem kui saadav tulu," arvab Tanel skeptiliselt. "Võtangi Hiinas toimuvat pigem komplimendina ja turundusena – kui 1000 koopia kohta müün 10 originaali, olen ka õnnelik."

Tanel ütleb, et on võltsinguid isegi ostnud, et veenduda – tema töid ei ole võimalik üks-ühele kopeerida: "Minu kõrvamarjade tekstuur, mille annavad kosmiline tolm ja puitmaterjal, garanteerivad hoopis teistsuguse tunnetuse kui plastikust koopiatel."