Kirss ise toob üle 25 aasta kinoekraanile taas Salmonite perekonna pealkirjaga "Salmonid. 25 aastat hiljem". Kui esimestes "Salmonites" oli väga palju brändide paigutamist, siis uues filmis Kirsi sõnul Diroli nätsu ja muud reklaami ei näe. "Ma mõtlesin, et me peame kuidagi erinema sellest 25 aasta tagusest asjast ja sel hetkel me otsustasime, et me ei tee ühtegi product placement'i," vahendas ERR-i portaal Menu Kirsi öeldut Raadio 2 saates "Hommik!".

Kirss põhjendas, et ainult rahaga ei tee midagi, head ideed saab teostada ka ilma selleta. "Mind on aeg-ajalt ära tüüdanud Eesti kultuuriringkondade vingumine, et raha ei ole. Minu meelest raha on, mida ei ole, ei ole ideid, ei ole tegijaid ja ei ole uusi mõtteid. Meil on ideedevaesus, see on kõige suurem asi," rääkis Kirss.

Kirss tõi positiivse näitena 2012. aasta Arun Tamme ja Andres Kõpperi filmi "Vasaku jala reede", mis sündis minimaalse eelarvega. "Minu arust oli see väga lahe film, see oli nagu täiesti uus tuulepuhang Eesti filmimaailmas. Nad tegid seda entusiasmiga, sest neil oli idee, mida teha," ütles Kirss.