“Läks nii nagu läks,” kommenteeris Uudo raadiosaates. “Universalist tulin ära ja proovin ise hakkama saada,” lisas ta. “Sain hoopiski Andreiga kokku ja uus lugu on ahjusoojas,” rõõmustas laulja. Koos Zevakiniga on sündinud ka lugu "I'm sorry, I messed up", mis kõlab Eesti Laulu 2. poolfinaalis 15. veebruaril.

Uudo Sepp võitis koos Eesti superstaaritiitliga ka plaadilepingu ning debüütalbum "Sinule" ilmus aastal 2018.

"Uudo Sepa saatevõidu auhinnaks oligi plaadileping Universal Musicuga ja tema debüütalbumi „Sinule“ ma ka välja andsime. Seega olime omapoolsed lepingukohustused kõik tema ees täitnud. Olimegi otsustamiskohas, kas jätkata või mitte ja eelmise aasta sügisel avaldas Uudo ise soovi meiega mitte jätkata," kommenteeris Universal Music Baltics esindaja ja juht Leen Kadakas Kroonikale.

Millised väljavaated on Uudol plaadifirmata edukaks saada? "Eks kõik sõltub Uudost endast. Üksinda on kindlasti keeruline muusikatööstuse kõiki aspekte ise katta – loomingu produktsioonist selle levituseni. Aga kui ta suudab enda ümber pädevad inimesed leida, kes temasse usuvad, siis on kõik võimalik," on Kadakas optimistlik uudo tuleviku osas.

Edukaima senise staarisaatevõitjana väärib Kadaka sõnul märkimist Jüri Pootsmann, kes on saanud Universal Musicuga ennast loominguliselt teostada ja plaadifirma ja laulja usalduslik koostöö kestab tänaseni.

Kadakas tõdeb, et muusikatööstus on viimaste aastatega palju muutunud, just kiiremaks ja plaadifirmad ei teegi väga pikki (plaadi)lepinguid artistidega: "Täiesti tavalised on ka mõne singli põhised lepingud. Kindlasti teeme oma otsuseid selle põhjal, millist potsentsiaali me artistis näeme ja mõõdame koostöö viljakust raadiote ja digiplatformide edu järgi." Kontsertide korraldamisega plaadifirmad ei tegele, nii et publikumenu saalides määrav lepingute jätkumise või lõppemise juures ei ole.

Kuhu on aga teel muusika Eestis täna? Kas „lihtsad“ lembelaulikud ei köida ja suund on noorte ja tantsumuusika poole enam? Kadaka sõnul on Eesti muusika on hetkel väga heas kohas ja turul on ruumi igasugustele artistidele: "Kindlasti tuleb olla realistlik, kus asub artisti sihtgrupp – kas tegu on raadio, digikanalite või live-artistiga – ja sellele panustada, vähe on neid kes kõigis kanalites ja väljundites tipus on."