Meeletu edulugu! Enn Eesmaa poja firma vallutab maailma
Olukorras, kus majanduskriis paneb iduettevõtted tohutu surve alla, on ootamatult edukaks osutunud selliste idufirmade äpid, mis pakuvad teadveloleku teenust – need võimaldavad maandada stressi ja meelerahuks mediteerida. Kuigi riigikogu liikme Enn Eesmaa (73) poeg Allan Eesmaa (37) tõi Synctuitioni äpi turule alles mullu jaanuaris, on see iseäranis viimaste nädalatega kogunud hüppeliselt juurde miljoneid kasutajaid.
"Põhjus peitub selles, et inimesed otsivad väljapääsu negatiivsest uudisvoost ja stressist, mida sotsiaalne distantseerumine ja majandussurve tekitavad," selgitab Allan Eesmaa. "Inimesed on kodudes uppumas negatiivsesse infomürasse ning vaimse tasakaalu säilitamiseks otsitaksegi abi tehnoloogiast."
Ka Enn Eesmaa telefonis on äpp olemas ja ta tunneb uhkust, et poeg just sellise ärisuuna valis: "Üritan äpi vahendusel enne magama jäämist isegi meditatiivseid helisid kuulata – need toovad tõesti parema une."
Eestis tõi Synctuitionile kiire kasvu see, kui firma otsustas eriolukorraks pakkuda Eesti rahvale oma teenust tasuta. Nüüd soovivad Eesti tehnoloogiaiduga koostööd teha ka juba Hollywoodi gigandid, nagu Tinderi asutaja Sean Rad ja talendimänedžer Scooter Braun. Viimasena nimetatu esindab muu hulgas Justin Bieberit, Ariana Grandet, Kanye Westi ja Demi Lovatot. Kokku on rakendusel Euroopas, USAs ja Aasias üle 3 miljoni kasutaja.