Populaarse YouTube saate loonud John Krasinskit süüdistatakse enda mahamüümises: kas see oli vaid raha pärast?
USA näitleja John Krasinski vihastas välja mitmed fännid, kui teatas, et müüs oma ülieduka YouTube saate "Some Good News" suurele telekorporatsioonile.
Igal pühapäeval eetrisse läinud saade on John Krasinski "beebi". Saatejuhina rääkis ta vaatajatele kõiksuguseid häid uudiseid, mis üle maailma koroonaepideemia ajal on juhtunud, et inimeste tuju parandada.
Iga "Some Good News" osa vaatasid miljonid inimesed. Saate mõju oli niivõrd suur, et paljud hakkasid teda imiteerima, tehes oma versiooni samanimelisest saatest. Krasinski polnud aga kade ning kiitis inimesi nende leidlikkuse eest, näidates paljusid neid ka oma saates.
Krasinski kasutas ka oma tutvuseid, et tuntud inimesi saatesse saada. "Ilmateadet" pakkusid teiste seas Robert De Niro, Ryan Reynolds ja Emma Stone. Saates astusid üles ka "Kontori" ja muusikali "Hamilton" osatäitjad.
Kõige meeleolukam moment juhtus eelmine nädal, kui Krasinski registreeris end kirikuõpetajaks ning laulatas noore paari, kes kihlusid nagu Krasinski tegelaskuju Jim Halpert ja Jenna Fischeri tegelaskuju Pam Beesly sarjast "Kontor".
Krasinski isetu käitumine ja raskel ajal hea ideega väljatulemine on aga justkui vaatajate ja fännide poolt unustatud. Krasinski teatas eelmisel nädalal, et nad teevad saatega mõneks ajaks pausi, millele järgnes teadaanne, et ViacomCBS ostis saate ära, kirjutas DailyMail.
Krasinski sõnas, et on tehingu pärast põnevil ja loodab saate veel rohkemate inimesteni viia. Aga fännid loevad seda mahamüümiseks.
Nimelt, kui näitleja saatega märtsis alustas, siis tegi ta seda oma sõnade kohaselt selleks, et inimestele raskel ajal tuge pakkuda. Nüüd andis ta kättevõidetud toetuse saate äramüümisega käest.
Üks pahane toetaja küsis: "See paneb mind arvama, et sa müüsid end maha. Kas see oli vaid raha pärast? Ma tõesti ei saa aru. Sinu saade oleks võinud neid lihtsalt inspireerida samuti häid uudiseid jagama, mitte jätkata sellega, mida sina alustasid."
Teine lisas: "Saade kaotab sellega oma hinge ja sellest saab järjekordne korporatsiooni rahategemise pehmendatud versioon sellest, mis see kunagi oli."
Kolmas ütles: "Tõsiasi, et see oli väike ja juhuslikult kokku pandud tegigi selle heaks. Absoluutselt jäid praegu vaatajast ilma ja minu arvamus sinust langes samuti natuke."
Järgmine lisas: "Mahamüümine on vinge. Keda huvitab, et ilma CBS America tellimuseta seda ei näe."
Viimasele säutsule vastas saate Twitteri ametlik konto, et saade jääb tasuta vaatamiseks kõikidele ja nad loodavad, et inimesed teevad seda edasi.
Vaatajad olid pettunud ka sellepärast, et Krasinski enam saadet ei juhi, saade kaotab suurkorporatsiooniga liitudes oma võlu, ning rahvale just meeldiski, et tegu oli väikese ja madaleelarvelise saatega.
Saate müümisega avaldatud teadaandes öeldi ka, et mitu telekanalit tegid saate nimel pakkumised ning kuigi Krasinski oli alguses selle müümise vastu, siis jäi raha lõpuks peale.
YouTube'is omanimelise saate juht John Campea, aga ei ole Krasinskile suunatud kriitikaga nõus. Tema sõnul ei oleks ta niikuinii kaua saanud saatega jätkata, sest peagi vähenevad eriolukorra piirangud nii palju, et Krasinski naaseb oma tavapärase töö ehk näitlemise juurde. Seega oligi kaks varianti - lasta saatel minna vabasurma või müüa see maha kellelegi, kes saatega jätkab.