Prantsusekeelse draamafilmi postril olid neli umbes 11-aastast tüdrukut, kes kandsid nappe kisakoorikostüüme ning poseerisid provokatiivselt. Poster aga sai kiiresti kriitikat, öeldes, et reklaam seksualiseerib väikeseid lapsi.

Vanemate televisiooni ühendus palus Netflixil isegi draamafilm oma saidilt eemaldada.

Kriitikud tõid välja, et vähemustega peaosas olevat filmi ja selle süžeed ei saa muud moodi reklaamida kui läbi nende seksualiseerimise.

Teine kasutaja teab öelda, et filmi eesmärk ongi justkui sotsiaalne kommentaar ühiskonnas toimuva kohta, aga turundusmeeskond lasi endale jalga, kasutades üleseksualiseeritud pilti.

"Mis kuradi asi see on, Netflix?" imestas järgmine.

"Ma toetan kunsti. Ma soovin, et filmis olevat näitlejad jõukasid tippu. Aga ma ei toeta seda, kui lapsi liigselt seksualiseeritakse," ütles neljas.

"Kallis Netflix, see on segane. Palun selgitage, kuidas see poster tehtud sai ja miks te arvate, et väikeste laste seksualiseerimine on okei?" arvas järgmine. Selline tagasiside muudkui kasvas ja kasvas.

Aega võttis, aga Netflix reageeris ning vabandas postri eest. "See ei olnud sobilik ega esindanud korrektselt Prantsuse filmi, mis võitis Sundance festivalil auhinna. Me oleme nüüdseks pilti ja sisukirjeldust muutnud," teatas voogedastusplatvorm Twitteris.