FOTOD | Noblessneri laevatehases toimus Tanel Veenre värvikirev moeshow. Kohal oli peen seltskond moearmastajaid
Eile toimus Noblessneri laevatehases Tanel Veenre moekollektsiooni ja ehete esitlus MINERALIA.
Ehtebränd Tanel Veenre Jewellery tähistas reedel Noblessneri Shipyardis suurejooneliselt oma kümnendat tegutsemisaastat moevaatemänguga “Mineralia” ning mahuka juubeliväljaande esitlusega.
Erakordse moevaatemängu “Mineralia” teemaks olid vääriskivid – seda nii keskse sümboli kui ka reaalse materjalina. Nii sulandas Tanel Veenre oma kaks kirge, milleks on mood ja ehted, suureks ühtseks kollektsiooniks – selle loomisel pildistas ta mineraalide mustreid ja struktuure, et need kangamustriteks miksida.
Ehted pole suurejoonelisel moevaatemängul publiku ette jõudnud kollektsiooni puhul pelgalt stilistilisteks aksessuaarideks, vaid sulanduvad riietesse ja vastupidi, kujundades rõivastest koguni “pehmed ehted”. Nii jõudis mahukas Shipyardis sadade pealtvaatajate ette ligi 100 eriilmelist ja unikaalset rõivakomplekti, rikastatud mineraalide ja vääriskivide kordumatu iluga.
Kollektsiooni loomisel palus Tanel Veenre disainerina appi ka oma partneri ja moelooja Aldo Järvsoo. Taneli värske moemaailma ootustest ja raamidest vaba pilk ning Aldo pikaaegne kogemus kangastega lubas luua ühtse kollektsiooni, mis ei koosne vaid siidrüüdest, vaid ka küütlevalt helklevatest mantlitest, lopsakate varrukatega jakikestest, õhtukleitidest ja koguni sportlikest vabaajarõivastest.
Uuendusliku ja loova mõtteviisi poolest tuntud Tanel Veenre Jewellery on läbi teekonna teinud ka mitmeid loomingulisi ühsiprojekte, mis kõik eriväljaande “Unistuste kuningriik” kaante vahele koondatud. Väljaande lehekülgi kaunistavad portreed 41-st Tanel Veenre kaubamärgi jaoks tähenduslikust ja inspireerivast inimestest – sõna on saanud nii fotograafid, disainerid, modellid, kui ka lauljad ja kunstnikud.
Teiste seas jagavad oma mõtteid ja ilu Evelin Võigemast, Anna Kaneelina, Kerli Kõiv, Britt Samoson, Liisi Eesmaa, Mari Masso, Ingrid Margus ja Toomas Volkmann. Raamatu külgedel avanevad visuaalsed inspireerivad rännakud, mis võiks inspireerida inimesi palju laiemalt. “See on ühe kaubamärgi kummardus kõigile, kelle olemasolu on innustanud olema ilusam ja parem,” ütleb disainer.