Miraval Château esindajate sõnul ei ole sündiva joogi näol tegu mitte lihtsalt mõne kuulsuse nime kandva veiniga, vaid Pitt on võtnud oma kanda kogu joogi loomise protsessi, vahendab Decanter.

Esimesed pudelid roosat šampust "Fleur de Miraval" jõuavad müüki 15. oktoobril ning nende originaalhinnaks on määratud 340 eurot pudel. "Tegu on väga eksklusiivse joogiga, esimese väljalaskega on valmistatud vaid 20 000 pudelit," selgitab samuti Miraval Château'iga käed löönud Rodolphe Péters.

Miraval Château on kaasomandis Brad Pitti ja tema endise abikaasa Angelina Jolie vahel. Paar ostis joogifirma 2008. aastal.

Eesti maaletooja Balmerki HoReCa müügidirektori Kristjan Otsa sõnul pole joogi siia toomine kindlasti välistatud, kuid tõenäosus pole siiski kuigi suur. ""Chateau Miraval" on samuti Brad Pitti osalusega veiniprojekt Cotes de Provence piirkonnas. Seda roosat mullita veini on Eestis saada küll. Seega ma ei näe põhjust, miks uut šampanjat ei peaks mingil hetkel siit osta saama, peale küsitavalt kõrge müügihinna muidugi. Ja muidugi seab mõningad piirid ka esimese partii väike kogus, 20 000 pudelit. Seda on ikka vähe, Hollywoodi eliit paneb selle üksi nahka."

Eelkõige hinnast tulenevalt leiab Ots, et eestlased luksuslikku šampust igatsema ei jää. "Kellel raha pangakontol üle ääre ajab ja kes otsib väikest seiklust pudeli mullijoogi kaasabil kodus diivanilt tõusmata, praegustel skisofreenilistel aegadel, siis see on üks võimalus paljudest. Isiklikult, olen väga avatud sellise joogi mekkimisele, kuid eelistan seda võimalusel teha autentses keskkonnas ehk siis šampanja piirkonnas kusagil kohalikus kohvikus nautides klaasikese, kui just Brad Pitt ise mulle otsa ei komista."

Otsa sõnul annab Hollywoodi aspekt joogile nii palju juurde, et sama rahaga võiks siis nautida juba midagi hoopis muud. "Kas ma 340€ selle eest välja käiks, siis ilmselt mitte, kuna ma ei ole valmis seda Hollywoodi furoori osana šampanja hinnast (ja see pole väike) kinni maksma. Kasutaks enda raha meelsamini ostes 4 pudelit Laurent-Perrier Cuvee Rose šampanjat, mis roosade šampanjade üheks etaloniks."

Ka Prike juhatuse liige Armin Mähhar leiab, et toodetud koguse tõttu pole tavatarbijal pudelit poodi mõtet oodata. "Kui mingi kogus ka Eesti turule jõuab on tegu sümboolse arvu pudelitega."