John Boyega nimetati eelmisel aastal brändi esimeseks globaalseks meessaadikuks. Perfüümibränd aga otsustas after shave'i reklaamis filmida Hiina turule mineva reklaami jaoks lõik, milles algselt oli Boyega, kirjutab BBC.

Algses videos oli näha John Boyegat koos sõpradega Peckhami piirkonnas, kus ta üles kasvas, aega veetmas. Klipp, mille lõi ja filmis Boyega ise, aga tegi läbi väikese muudatuse. Tema asemel lisati videosse Hiina näitleja Liu Haoran.

Perfüümibränd vabandas hiljem Boyega ees. "Me siiralt vabandame selle eest, mis, meie poolelt, oli John Boyega kampaania osas vale," öeldi avalduses.

Jo Malone London omanik Estee Lauder jätkas samas toonis, öeldes asendamise kohta, et see oli vale samm, valulik kogemus ning solvav.

Perfüümibränd parandas oma vea ja eemaldas Hiina versiooni oma kampaaniast.

John Boyega teatas mõni aeg hiljem, et lõpetas Jo Malone'iga töösuhte.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena