"Minuga lõpetati järelevalvemenetlus seoses alkoholi reklaamiga Instagramis. Selle tähistamiseks siin pilt ühest kuulsast asukohast, mis on ühe joogi peal," avaldas Hensugusta Instagramis, seistes suure tuuleveski kõrval.

Näitleja ja juutuuber Lauri Pedaja sõnas, et tal oli sama mure. "Mul oli sama teema. Rikkumisi ei tuvastatud ja menetlus lõpetati," sõnas ta. Ka Deana Noobil ehk Deanabananal.

Hensugusta ütles Kroonikale, et tema ei ole ühtegi ebakorrektset postitust teinud, vaid oli üks nendest kontodest, mida tarbijakaitseamet vaatas.

Tarbijakaitse ning tehnilise järelvalve amet selgitab, kuidas tohib sotsiaalmeedias alkoholi reklaamida. Sotsiaalmeediakanalites reklaamile lisatavad teemaviited (ingl hashtag) peavad olema samuti § 28 lg 1 ammendavast loetelust leitavad. Näiteks on jõhvikamaitselise alkohoolse toote reklaamis lubatud teemaviide #jõhvikamaitseline, kuna RekS § 28 lg 1 p 9 kohaselt on lubatud toote omadustest (värv, aroom, maitse) teavitamine.

Alkoholi reklaamis on keelatud kuvada järgnevat teavet: kokteili retsepti, joogisoovitusi, toiduretsepti, erinevaid tekste nagu “Hind poes”, “Hind kaupluses”, “Väärt kaup”, samuti on keelatud element “%”- tähis. Loetelu ei ole laiendavalt tõlgendatav, kõik elemendid, mida loetelu ei sisalda, on lubamatud.

Tallinna Halduskohtu seisukoha järgi on keelatud alkoholi reklaamis kasutada ka QRkoodi 10, mis ise küll mingit teavet ei sisalda, kuid viib nutiseadme abil veebilehele, kus teave asub.