Ajad on muutunud! Kasahstan võttis Borati omaks ja kasutas turismikampaanias tema tuntud fraasi
Kui 2006. aastal avaldus film väljamõeldud teleajakirjanikust Boratist, siis olid Kasahstani võimud esimesed, kes end temast distantseerusid. Nüüd aga enam mitte.
Eelmise nädalal avaldus järjefilm 2006. aasta filmile Borat, kus Kasahstani ajakirjanik käis Ameerika Ühendriike avastamas, et oma hiilgavat kodumaad veel paremaks muuta. Uues filmis tahab Borat jõuda asepresident Mike Pence'ini, et talle üle anda kink - oma tütar.
Sacha Baron Cohen ei ole kordagi Kasahstani positiivselt kajastanud, jättes läbi huumori mulje, et tegu on šovinistliku, homofoobse ja juutide vaenuliku riigiga.
Sellele vaatamata kasutab Kasahstani turismiamet kuulsa "kohaliku" ajakirjaniku populaarsust ära ja pani tema fraas "Very nice! (Väga kena!)" uude reklaami.
Kesk-Aasia riigi turismiameti juht Kairat Sadvakassov leiab, et see fraas kirjeldab lühidalt ja konkreetselt Kasahstani sellisena nagu see on.
"Vaatamata Borati naljadele on Kasahstani elanikud tegelikult ühed toredaimad inimesed maailmas. Meile meeldiks, kui kõik saaksid järgmistel aastatel meie riiki ise külastada ja veenduda, et Borati kodumaa on kenam, kui nad ehk kuulnud on," ütles Sadvakassov Huffington Postile.
Reklaamis on näha inimesi nautimas Kasahstani loodust, millele järgneb remark "väga kena", juues kääritatud hobusepiima - "väga kena", vaadates arhitektuuri - "väga kena", kandes riiklike rahvarõivaid - "väga kena".
Vaata videost, kas see paneb sind tahtma riiki külastada.