"See bränd toetab koduvägivalda meeste vastu": sotsiaalmeedias nõutakse, et L'Oreal vallandaks Amber Heardi
Mitu aastat kestnud saaga Johnny Deppi ja Amber Heardi vahel sai eelmisel nädalal lõpu laimukaasuses, kui ajaleht The Sun mõisteti Deppi naistepeksjaks nimetamise pärast õigeks. Kohus leidis, et olemasolevate asitõendite ja tunnistajate ütluste põhjal ei ole vale Depp sedamoodi nimetada.
Selle otsuse tõttu soovitasid filmi "Fantastilised elukad ja kust neid leida" tegijad Johnny Deppil Gellert Grindelwaldi osatäitja kohalt tagasi astuda. Seda Depp ka tegi.
Hiljem tuli ka uudis, mil Depp teatas, et ei naase juba varem tema teenetest loobunud Disney megaprojekti "Kariibi mere piraatide" filmi juurde.
Kõik need tema suured rollid on just lõppenud Amber Heardi skandaali pärast.
Deppi fännid ja toetajad sellist ebaõiglust ei salli. Kuna Depp on eksabikaasa tõttu ilma jäänud mitmest suurest rollist, siis soovitakse sotsiaalmeedias, et Heardile sama saatus osaks saaks. Kevadel tehti petitsioon tema eemaldamiseks filmist "Aquaman" ning nüüd alustati tormtuld L'Oreali vastu sotsiaalmeedias.
Kosmeetikafirma Instagram ja Twitter on uputatud üle sõnumitega "See bränd toetab koduvägivalda meeste vastu". Viimasel paaril päeval ongi just need kommentaarid ja sõnumid kosmeetikafirma sotsiaalmeediakanaleid domineerinud.
Heardi vastases kampaanias osalevad inimesed on tõotanud, et ei lõpeta sotsiaalmeediasõda enne kui Amber Heard on L'Oreal reklaamnäo kohalt vallandatud.
Skandaaliga on mõnevõrra seotud ka Eva Longoria, kelle näoga reklaam L'Oreal Instagramis sisaldab samamoodi koduvägivalda taunivaid sõnumeid. Nii et fookus L'Oreal ilutootelt ja Longorialt on kujunenud millekski muuks.
Sotsiaalmeedia toimetajad, kes samuti Deppi toetavad, soovitavad astuda veel ühe lisasammu. Kui bränd saab Twitterist või Instagramist eemaldada kommentaarid, mis neile ei meeldi, siis üks asi, mille vastu nad võidelda ei saa, on postituste raporteerimine. Sellega antakse brändi sotsiaalmeediale kõvem vastulöök.
Deppi toetajad ei ole karistamata jäänud ka The Suni, kes näitlejat naistepeksjaks nimetas. Mõned kuud tagasi "ründasid" indialased suurte hordidena Hiina sotsiaalmeediaplatvormi TikTok andes sellele Apple'i veebipoes madala hinnangu, et rakenduse reitingut alla tuua. Sama on nüüd tegema hakatud Google Play veebipoes The Suni rakendusega, mille reiting on langenud 4,8 pealt 1,4 peale.
Foto: Kuvatõmmis Google Play