"90 Days Fiancé" ("90 Päeva Abielus") formaat on tuttav paljudele eestlastele, kes on sattunud telekanalit TLC vaatama. Saade kajastab ameeriklaste elu, kes on omale välismaalt kaaslase leidnud ning nüüd soovivad oma armastatu endaga USA-sse elama kutsuda.

Merylin tunnistab, et Ameerikas on tal kaasa juba välja valitud, kuid detailide osas jääb naine salapäraseks. Küsimusele, kas tegelikult on ka plaan abielluda, vastab ta, et eks saatest ole näha, mis sealt tuleb.

Mõnda aega tagasi kogus Merylin Nau koos sisulooja Anita Sibulaga rohkelt tähelepanu, kui otsustati ühiselt luua koolitusfirma Kullakaevurid, mis pakub 2000 euroseid koolitusi, et õppida end edukalt sotsiaalmeedias turundama. Täna avaldab Merilyn, et tegelikult ei ole ta enam firma käekäiguga kursis, sest lõpetas sellega. "Pommuudis on see, et mina isiklikult astusin sealt välja," üllatab Merylin.

Otsest põhjust, miks ta välja astus, ei ole. Küll aga vihjab Merylin erimeelsustele Anitaga ja julgustab kõiki enne ühise firma loomist oma partnerit korralikult tundma õppima. "Ükskõik kellega sa kunagi hakkad koostööd tegema - alati tee inimesele taustauuring! Isegi kui sa arvad, et sa tunned seda inimest täielikult või kui jutt tundub väga usutav," soovitab ta.

Küsimust, kas neidudel tuli tõesti tüli majja, Merylin viilib. "Ma ei vasta sellele, ma saan muidu sõimu postkasti," ütleb Nau.

Merylin aga käed rüpes istuma ei jää ja kuna Kullakaevurite projekt nõudis omajagu ressursse, siis otsustas naine Kullakaevurite koolituseks ettevalmistatud materjali hoopis oma blogisse suunata ja huvilisi seal koolitama hakata. Merylini videoblogi nimega Nau avaneb esmaspäeval, 16. novembril.

Vaata lähemalt intervjuust, mida Nau videoblogi endast kujutama hakkab!