Eks paljudel ole meeles 2019. aasta suvel Brigitte ja Silberauto esinduse vahel tekkinud poleemika, kus raadiohääl kurtis esinduse kehva suhtluse ja liiga kalliks läinud parandustööde üle. Hundi sõidukile tehti tavapärane sõiduki hooldus, mille maksumus oli kokku 502,45 eurot. Piduriketaste ja -klotside vahetuse kulu oli kokku 442,24 eurot, mõlemad tööd tehti 5% allahindlusega. Kokku esitati talle arve summas 944,70.

Kuid pärast auto kättesaamist hakkas armatuurlaual põlema uus tuli, mida seal enne ei olnud. Hunt pöördus Instagramis fännide poole ja soovitas neil mitte kunagi Silberautosse minna. Fännid soovitasid pöörduda teise töökoja poole, kes töö odavamalt ära teeb.

Silberauto tuvastas, et mootori hoiatustuli süttis, kuna autot oli omavoliliselt manipuleeritud. Lisaks esitati Brigittele arve kogu hooldustööde eest 4000 eurole, sinna alla kuulus ka tarkvara uuendus (see näitaski, et autoga on omavoliliselt manipuleeritud), pidurite ja paljude muude remonditööde eest.

Brigitte palju segadust külvanud Mersuga.

Esindus selgitas, miks remonditööde hind nii kõrge oli. "Sõiduki mootori heitgaaside järelpuhastussüsteemi tahmafilter DPF oli oma kestast mehaaniliselt eemaldatud, diferentsiaalrõhkude andurite pesad olid kinni keevitatud, andurid ise on lahti ühendatud ja pistikud ära isoleeritud. Mootori juhtploki tarkvara oli manipuleeritud. See on otsene põhjus, miks süttis mootori hoiatustuli peale tooteparanduskampaania 1810P54C92 teostamist," sõnas Silberauto turundusosakonna juht Jana Ribelis.

Brigitte sõnas, et talle lubati Silberautost helistada ja öelda, palju kogu "trall" maksab ja mis kell auto valmis saab, aga seda ei tehtud. Teda ei informeeritud ka lisatööd tegemisest, tema tahtis vaid hooldust. "Mootorituli enne hooldust ei põlenud ja hiljem see põles, kui auto kätte sain. Palusin, et pange vana tarkvara tagasi - mulle pakuti 4400 euro eest, et "teevad auto korda". Teises remonditöökojas sain pakkumise paarisaja euro eest mootorituli kustutada," selgitab ta.

Hiljem lubas Brigitte auto müüki panna, sest ei "tundnud end selles enam õnnelikuna". Seda ta ka tegi, asendades Mercedes teise saksa autotootja Volkswageni vastu.

Nüüd käis ta autoga Volkswageni esinduses ning tema kogemus võrreldes Silberautoga oli nagu öö ja päev. "Møller Auto Mustamäe saatis mulle enne hooldust täpse hinnakirja ja analüüsi, mida minu auto vajab. Konsulteeris minuga läbi ja ootas minu "jah-sõna". Saabudes siis toodi kohvi ja vett. Ausalt öeldes olen šokeeritud kui imeline teenindus," avaldas Brigitte eile Instagramis.

Foto: Instagram

Natuke aega hiljem, kui ta oli auto kätte saanud, tegi Brigitte uue postituse. "Hooldus läks maksma 240 eurot, täpselt nagu paar päeva tagasi ette öeldi. Sellist asja näevad mu silmad esimest korda," teatas Brigitte ja andis esindusele hinnangu kümme kümnest.

Foto: Instagram

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid