"Tahame tuua prime-time'i saateid, millest on raske mööda vaadata ja millest järgmine päev räägitakse. Ja see ongi minu arust suure televisiooni omadus, kus sa tajud, et seda vaatavad paljud," märgib Pihel.

Muuhulgas tunnistab Pihel, et vahepeal TV3 kaotas oma näo, sest kanalit tehti kunagi väga noorele vaatajale. "Üks hetk said noored vanemaks ning ei tuldud õigel ajal nö sellele auditooriumimurrangule järele," lausub Pihel.

Jüri Piheli muutuste juures on Kanal 2 sisus toimunud palju äkilisi muudatusi, näiteks võeti eetrist maha saated nagu "Suhtevimkad" ja "Appi, tuleb Hensugusta".

"Muudatused ikka juhtuvad. Mõni saade on küpsem. Ühed saated lähevad viimistlusele ja teised mitte," tunnistab Pihel, kes lisab, et need saated jõudsid ekraanile liiga kiirustades, "loominguliste asjadega ikka juhtub, et kui saade pole piisavalt viimistletud ja näeb toores välja, siis ei pea televaataja sellepärast kannatama."

Jüri Pihel kommenteeris ettevõttega seotud muudatuste kohta, mispeale vastab ta: "Ettevõte elab oma tavalist elu. Muutub struktuur ja programmijuhi ametikohta pole varsti vaja."

Uurides, et millised need struktuuri muudatused täpsemalt on, märgib Pihel, et tegu on suure ettevõttega, kus töötab mitukümmend inimest ning taolises ettevõttes ikka mängitakse ametikohad ümber.