Nimelt paigutati Tõnismäel rattaraja eraldusjoonele tomatid, et näha, kaua nad tervena püsivad. Nii oleks saanud aimdust, kuivõrd kaitstud või mitte on Tallinna linnas ratturid. Konstruktiivsete vastuste asemel muutis kohale tõtanud Tallinna transpordiameti juhataja Talvo Rüütelmaa kogu eksperimendi tõeliseks komejandiks, märkides, et taoline eksperiment on äärmiselt ohtlik, ning kutsudes kohale mitu tänavapuhastuse ekipaaži.

Jalgrattaentusiastidelt sai Talvo Rüütelmaa õige pea hüüdnimeks Tomati-Talvo. Lisaks sellele on sotsiaalmeedias levinud hiljem Rüütelmaast mitmesuguseid meeme.

Nüüd aga on Talvo Rüütelmaa ette võtnud õige huvitava sammu. Nimelt on ta registreerinud kaubamärgi nimega Tomati-Talvo ning seda ketšupite kategoorias. Kas tõesti hakkab varasemalt tomatite vastu protestinud linnaametnik ketšupit tootma?

"Laserile" kommenteeris Rüütelmaa oma kavatsusi väga napisõnaliselt: “Häid äriideid ei avaldata, neid realiseeritakse.”

Kroonika pöördus lisakommentaari saamiseks ka Talvo Rüütelmaa enda poole.