Kaheksandalt kohalt leiab enne intervjuud eetrisse läinud saate "Sotid selgeks", mis püüdis 121 000 vaatajat.

Kanali tegevjuht Signe Suur ütles pärast Harry ja Meghani intervjuu eetrisse jõudmist Kroonikale, et tegemist oli väga populaarse saatega. "See teema ja intervjuu läksid korda väga paljudele ning jõudsime pea 270 000 inimeseni. Kindlasti on tegemist suure õnnestumisega ning ajaloolise hetkega, kus nii eksklusiivne ja värske materjal jõuab sedavõrd kiiresti Eesti vaatajateni," ütles ta nädal tagasi.

TV3 avalike suhete juht Annely Adermann kommenteerib olukorda järgmiselt:

"TV3 eetris olnud „Oprah´ intervjuu Meghani ja Harryga“ jõudis 277 700 inimeseni ehk nii palju erinevaid vaatajaid jälgis seda vähemalt minut aega, tipphetkel oli intervjuul samaaegselt 154 300 vaatajat, kahetunnist saadet igal minutil jälgis keskmiselt 131 400 inimest, millega erisaade positsioneerus 4+ vaatajate arvestuses 13.kohale; kommertskanalite sihtrühmas 15-49aastaste vaatajate seas oli maailmakuulus intervjuu esikolmikus ehk „Pealtnägija“ ja „Aktuaalse kaamera“ järel 3.kohal," lausub ta.

"Saadete lõppreitingusse annab panuse ka erinevate operaatorite pakutav järelvaatamise võimalus, mis saatel lepingust tulenevalt puudus.
Kokkuvõttes oli tulemus suurepärane – operatiivselt ja asjatundlikult toodi intervjuu Eesti vaatajateni, kes võtsid erisaate väga soojalt vastu," lisab Adermann.