Kanal 2 edestas kahe suurima kommertskanali lõikes oma peamist konkurenti 17% sihtrühmas 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud. Lisaks üldvaadatavusele oli Kanal 2 konkurendist edukam ka nn. kommertssihtrühmas, 18–59-aastaste vaatajate hulgas.

Kommertsgruppide vahelises konkurentsis oli Duo Media Networksi reklaami vahendavate telekanalite vaadatavuse osakaal võrreldes konkurent grupiga 58%.

Televaataja hindab kõrgelt eelkõige kodumaist sisu. Kvaliteetse meelelahutuse kõrval jätkas Kanal 2 ka eelmisel aastal ühiskondlikult tundlike teemade kajastamist.

Kanal 2 aasta suurimad hitid olid Peeter Võsa erisaated „Tšornobõli pikk vari“ (keskmiselt 174 000 vaatajat) ja „Pae tänava saladus“ (149 000), Katrin Lusti ühiskonna valupunkte puudutav ajakirjanduslik telemagasin „Kuuuurija“ (130 000) ning aastat ette ennustav erisaade „Mida toob aasta 2021?“ (148 000). Kanal 2 esikümnes püsis kindlalt ka vaatajate lemmik mälumäng „Kuldvillak“ (130 000) ning ülisuurt vaatajahuvi näitas hittsari „Tšornobõl“ (124 000). Nooremas sihtrühmas oli vaatajate vaieldamatu lemmik sügishooajal Kanal 2 ekraanil meeli lahutanud suhte-reality „Armastuse malev“.

Suvel hingas Kanal 2 suveolümpiamängude rütmis, tänu millele tõusis Kanal 2 sel ajal number üks telekanaliks Eestis. Kuumal suvepäeval, hetkel mil Eesti võitis ihaldatud kuldmedali, jälgis Kanal 2-e otseülekannet live´s 91 000 vaatajat. Juba vähem kui kuu pärast saab Kanal 2, Duo 5 ja Duo 7 vahendusel kaasa elada ka Pekingi Taliolümpiamängudele.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid