Tuntud stilisti Merit Boeijkensi kostüümi müügi nurjas sõda
(1)
Tuntud stilist ja modell Merit Boeijkens disainis mugava kostüümi ehk jumpsuit`i (pildil Meriti seljas), mis pidi märtsis Marati kaubamärgi all müüki tulema. Paraku on see sõja tõttu edasi lükatud, sest koostöö Valgevene õmblustööstusettevõtetega on katkenud.
"Meritiga koostöös välja arendatud jumpsuit jõuab turule niipea, kui oleme enda tootmise ringi kolinud ning uued protsessid sisse töötanud. Eeldan, et see juhtub järgmise 8–12 nädala jooksul," ütleb Marati juhatuse esimees Raul Saks. Ta lisab, et Ukraina sõda on mõjutanud kogu Euroopat. Paljud ettevõtted, teiste seas Marat, peab ümber mängima enda tarneahela ning toime tulema märkimisväärse hindade tõusuga. Kuna tooraine ja tootmine kallinevad, jõuab hinnatõus paratamatult ka toodete müügihinna, seega nii lõpptarbija kui ka brändi omaniku rahakotini.

"Suure tõenäosusega väheneb tänu ebakindlusele ja müügihindade kasvule üldine tarbimine ning seisame silmitsi majanduslangusega," räägib Saks. "Seda, kas langus on pikk või lühike, suur või väike, näitavad aeg ja lähiaja sündmused. Hinnatundlikule tarbijale on soovitus hinnatõusu vältimiseks teha enda ostuotsused ja tehingud praegu, mitte lükata neid tulevikku."
