Jenniferi ja Adami uus film "Murder mystery" ei olnud kriitikute meele järgi, saades Ameerika filmihindamise saidil Rotten Tomatoes hindeks ainult pettumust valmistava 47 protsenti, vahendab Daily Mail.

Sellegipoolest oli Netflixi enda väidetel film avanädalal publiku seas suur hitt. "30 869 863 kontot vaatasid "Murder mysteryt" esimese kolme päeva jooksul, mis on Netflixi filmi jaoks uus rekord," andis striimingteenus teada Twitteris teisipäeval.

Netflix jagas sotsiaalmeedias ka veidi täpsemat statistikat, mis näitas, et film oli väga edukas just rahvusvaheliselt - "Esimestel päevadel vaatasid filmi 13 374 914 kontot Ameerika Ühendriikides ja Kanadas ning lisaks sellele 17 494 949 kontot ülemaailmselt."

Viimati saatis Netflixi niivõrd suur edu filmiga "Bird box", mille peaosas oli Sandra Bullock ja mida vaatas 45 miljonit kontot globaalselt esimesel avanädalal.

Populaarses uues filmis mängib Adam Sandler New Yorki politseinikku ja Jennifer Aniston juuksurit. Lennuki peal kohtub paarike müstilise mehega Euroopast ja neid kutsutakse enneolematule puhkusele miljärdäri superjahi peale.

Miljardär aga mõrvatakse jahil ja kathlus langeb kahele kontvõõrale, kes glamuursele jahile tegelikult ei kuulu.

Vaata ka Netflixi uue hiti treilerit!