„Eks need asjad lähevad nii nagu Inna Roosi aegu,” tõmbas anonüümseks jäänud tütarlaps ajakirjas Kroonika paralleeli 2001. aasta kaunidusvõistlusega, mil iludusvõitlust sponsoreeris missiks kroonitud Inna Roosi isa juhitav firma.

Värske Tallinna miss, Helen Randmäe peab asja laimuks, kirjutab SL Õhtuleht. „Ma ei tea, kust nad selle üldse võtnud on!” imestab Helen. „Kui kellelgi on midagi ütlemist, siis tulgu rääkigu minuga otse.”

Helen kinnitab, et tema isa ei olnud missivõistluse korraldajate või sponsoritega seotud ning tegutseb hoopis ehitusealal. “Oleks väga kummaline, kui ehitusfirma hakkaks missivalimisi toetama.”

Kuigi missikandidaadid olla Heleni sõnul kõik omavahel läbi saanud, nendib ta, et alati ei või teada, mida inimesed tegelikult mõtlevad. „Mõned inimesed paistavad väljast ühtemoodi, aga tegelikult sisimas mõtlevad hoopis teistmoodi.”

Missivõistluse peakorraldaja Ruth Rätsep ütleb, et alati leidub keegi, kes tulemustega rahul pole. Tema sõnul kohtas žürii Heleni vanemaid esimest korda alles finaalijärgsel banketil ning sealgi põgusalt.