"Uks, mis oli liiga roosa, liiga pilkupüüdev, liiga nunnu, et sobida Tallinna vanalinna miljööväärtuslikku keskkonda. Ent just need märksõnad muutsid selle üheks armastatuimaks vaatamisväärsuseks nii kohalike kui kaugete külaliste jaoks. Järjekorrad looklesid tema ees, et saaks selle võluukse ees end jäädvustada ning ühtäkki oli ta lausa murdnud ennast suurde maailma," seisab rõivabrändi kodulehel.

"Tõde on see, et selle ukse taga oli lihtsalt üks pisike muusikalikool ja uste värvimine ebaseaduslik ettevõtmine. Sest olgem ausad, kes oleks seadusega lubanud ühe vana ja räämas ukse, mis mitte kedagi ei huvitanud, HubbaBubba värvi roosaks värvida? Tänaseks on see rõõmus roosa tänavapildist eemaldatud ja ilus uks saanud endale tagasihoidlikuma kuue. Kuid Roosa Uks ei ole surnud. Ta elab ja ilutseb!" kõlab brändi tutvustus. "Roosa Uks seeria on valminud loominguvabaduse, eneseväljenduse, julguse ja roosa auks!"

Kroonika pöördumise peale nentis Hanna-Liina, et kes kunagi oma brändi on teinud ja midagi tootnud, teab, mida tähendavad kulud, mis sellise asja sünnitamisega kaasnevad. "Teisisõnu, tuludest saame rääkida siis, kui kulud saavad kaetud. Aga see Roosa Ukse pood ei ole kampaania. See on lihtsalt mõte, mis tekkis pärast seda, kui see uks enam roosa polnud. Ja kuna mulle meeldib uusi asju õppida ja pingutada ja midagi toredat teha, siis seda ma tegingi. Minul on kindlasti veel mõtteid, mida tahaks realiseerida, aga näis, kuidas läheb," räägib ta.

Hanna-Liina ennast disaineriks ei pea, kuna talle osutasid abi disainerid. "Kui peab kuidagi ära nimetama selle, mis ma olen, siis äkki loominguline juht. Samamoodi nagu oma koolis! Ja muide, see bränd ei ole tehtud kooli ega ühegi kolmanda osapoole rahade eest, ma tegin selle täiesti ise!" kinnitab ta.

Käesoleval ajahetkel näeb Hanna-Liina muusikalikooli kunagine Instagrami-staariks saanud roosa uks välja selline:

Värvitud uks Karja tänaval