Firma all on lastekanalid KidZone TV, KidZone+ ja SmartZone ning Äripäev nimetab seda Eesti üheks kiiremini kasvavaks ettevõtteks. Kanalitel on kokku miljoneid vaatajaid Baltikumist, Saudi-Araabiast ja Pakistanist.

Pihel, kes on töötanud nii ETVs, TV1-s kui ka TV3-s, alustas multikakanalite rajamist aastal 2012. Alguses käis Pihel ärimeeste jutul, et teeme koos, sest tundub, et multikate vaatamisest saab äri teha. Ärimehed ei uskunud. Mitte ükski, nende hulgas ka mitu nimekat meest, ei söandanud oma raha alla panna.

Eestis juba kuus aastat tegutsenud KidZone laienes hiljuti Pakistani ja seda sellise eduga, et tegemist on tõelise kullaauguga. Kidzone’i näol on tegemist nimelt ühe esimese lastele suunatud kanaliga selles 217 miljoni elanikuga riigis.

“Ühel päeval saab rikkaks ehk ka, aga elame ära jah,” jääb Pihel eestlaslikult tagasihoidlikuks.

Äri suurejoonelisusest räägib aga fakt, et hiljuti Cannes’is programmi kokku ostmas käies oli Pihelil kolme päeva jooksul erinevate tootjatega 38 kohtumist.

“Teeme siin Tallinnas neid rahvusvahelisi kanaleid sellise intensiivsusega, et ühel päeval peab Pakistani, Araabiasse, Eestisse, Lätti, Leetu ja igale poole uusi programme ostma,” kirjeldab Pihel oma multikaäri mastaapsust. “Näiteks Kidzone’i araabiakeelne variant on eetris kõikjal Marokost Punase mere servani välja.”

Kuidas Pihel Tallinna kesklinnast miljoniäri ajab ja mispärast Netflixi ähvardab pankrot, näeb juba täna õhtul kell 20 saates “Laser” TV3 eetris.