Nii märkaski tähelepanelik Kroonika lugeja suurt plakatit "Merle, ma armastan sind! Oled see, kes jääb!", mis püüab pilke Tallinnas, Paldiski maanteel, otse Merimetsa haigla kõrval asuval teelõigul, mis on strateegiliselt väga arukas koht, kuhu nägemist vajavat materjali üles riputada. Kiirelt mööda tuhisevate autode asemel jäävad sildi ette pikemalt peatuma kõik need, kes soovivad tagasipööret teha ning peavad selleks paremale vaatama. Kes on salapärane Merle, jääb siinkohal saladuseks.

Reklaamiärimees Urmas Villmann analüüsis pärast Repinski plakati ilmumist "Ringvaate" stuudios Marko Reikopile antud intervjuus kõnealust nähtust ning nentis, et sellist asja on täitsa tore rahval vaadata, kuid tegu reklaaminduse asemel siiski pigem Mehhiko seebiseriaali kuuluva ilminguga. "Seda võib põhimõtteliselt võrrelda sellega, kui Lasnamäel kortermaja ees on keegi kriidiga asfaldile kritseldanud," toonitas ta. Üheskoos Reikopiga jõuti järeldusele, et sääraseid pompoosseid žeste teevad pigem slaavi mehed, kuna eestlasel on keeruline isegi läbi hammaste pigistades armastust avaldada.

Meenutagem Jekaterina Vassiljevale pühendatud armastusest nõretavat plakatit:

Ressurssi jagus Repinskil üksnes nädalapikkuseks kampaaniaks ja juba 28. jaanuaril olid Katja siredad sääred asendatud piltidega uutest Hondadest.