Victoria's Secreti brändikujunduse juurde on kuulunud alates 1995. aastast ikoonilised moe-showd, kus kaunid modellid uusi pesustiile esitlevad.

Victoria's Secreti moeetendustega on välja arenenud koguni oma erilised väljendid - näiteks kutsutakse pesumodelle ingliteks. Enne lavale minekut läbivad inglid spetsiaalse treeningu, et laval eriti head välja näha. Pesubränd palkab tihti lavale kõndima kuulsuseid. Näiteks on pesu reklaaminud Bella Hadid, Kendall Jenner ja Winnie Harlow, vahendab Mirror.

Lisaks on etenduse osaks kuulsad lauljad, kes otse kõndivate modellide vahel oma edukamaid lugusid esitavad. Näiteks on Victoria's Secreti laval esinenud Selena Gomez, Ariana Grande ja Bruno Mars.

Paraku jääb 2019. aasta pesu-show esimest korda ära, kuid järgmist moeetendust on oodata juba 2020. aastal. Praeguseks on selgunud, et järgmine show tuleb tavapärasest väga erinev.

Hiljuti on Victoria's Secret pidanud palju kriitikat taluma, kuna moemaailmas on nende valgenahaliste modellide eelistamine ning vanamoodne lähenemine ajast maha jäänud. Victoria's Secreti esindaja sõnul kasutavad nad vaheaastat selleks, et brändi kaasaegsemaks muuta. Muuhulgas on järgmises etenduses oodata palju vähem alastust.