Ikka vallaline? Viis nippi, kuidas jõusaalist kaaslane leida


Jõusaalis
JõusaalisFoto: Tanel Meos

Eks ütleb rahvatarkuski, et meeldiva võiks ühendada kasulikuga. Vormis keha, hea tervis ja enesetunne on põhjused, miks me sporti teeme. Sportides võib aga boonusena sülle kukkuda meeldiva kaaslase leidmine.

Üsna suur pingutus on oma istmik diivanilt püsti ajada, mugavustsoonist väljuda ja lõpuks ometi midagi oma keha jaoks teha. Teinekord ei pruugi aga sale figuur või hea tervis olla piisav motivatsioon, et jõusaalis tunde rassida. Kui oled vallaline ja parajasti kaaslase otsinguil, on väga hea ettekääne just jõusaali külastada.

Veebilehe DailyMail andmeil reageeriks jõusaalis külgelöömisele positiivselt koguni 69% mehi ja 64% naisi tunneks end sellest meelitatult. 36% inimesi tunneks end ujedalt − kes see ikka on harjunud märja ja higisena komplimente saama! Küll aga ei tunne keegi säärase käitumisviisi vastu põlgust. Seega, miks mitte ühendada kasulik ja hea meeldivaga? Vaatame üle erinevad nipid, kuidas jõusaalist endale kallim leida, muljet avaldada või huvi tekitada.

1. Kõige mõjuvam ja tõhusam on silmside

Absoluutselt kõige lihtsam viis kellegi tähelepanu võita on püüda tema pilku. Süütu flirt silmadega annab vastassugupoolele edasi selge signaali sinu huvi kohta. Silmside loomisel tuleb olla aga veidi ettevaatlik ja pidada kinni mõningatest klassikalistest reeglitest, et jää murda.
Kui märkad, et huviobjekt ignoreerib igal võimalusel su puurivat pilku, ei naerata ega heida sama tungivat pilku vastu, tunneb ta end tõenäoliselt hoopis ebameeldivalt ega soovi sinuga mingit tegemist teha. Kui teie silmside kestab aga kauem kui kuus sekundit, on suure tõenäosusega huvi mõlemapoolne. Inimesed kipuvad sagedamini ka silmi pilgutama või kulme tõstma, kui nad vaatavad midagi, mis neid sümpatiseerib. Kui pilk on aga väga tugev, fokuseeritud ja keskendunud, siis näitab see väga tugevat seksuaalset iha.

2. Paku või palu abi

Mitte ükski alfaisane ei taha ega kavatse jõusaalis oma nõrkusi välja näidata. Sama reegel kehtib üldiselt ka õrnema soo puhul − tänapäeva naised on piisavalt iseseisvad ja harjunud kõike omal jõul ära tegema. Küll on aga inimloomusse sisse kirjutatud hädasolijale appi tõtata. Miks mitte seda inimlikku nõrkust veidi enda huvides ära kasutada?
Muidugi mõista on oluline, et kogu tegevusprotsessi vältel enesehinnang ei kannataks ja inimlik väärikus säiliks. Seepärast võid vabalt teeselda väikest vigastust või paluda abi mõne masina seadistamisel − see on juba piisav algus, et näha, kas te üldse saate jutusoonele.
Võib juhtuda, et saatuse tahtel kukub võimalus sulle ise sülle. Niisiis, kui märkad oma huviobjekti jagelemas või abitus olukorras, püüa päeva!

3. Pane ta proovile

Pole midagi halba selles, kui otsustad oma ihaldusobjekti piire katsetada. Selleks säti end trenni tegema tema lähedusse ja esita talle mõistlik, kuid huvipakkuv väljakutse. Isegi kui see kõlab paraja julgustükina, pesitseb meis kõigis võitlushimuline hing, mis aeg-ajalt mõõtu tahab võtta. Anna siis selleks võimalus − ka lihtne väljakutse, kus paned oma silmarõõmu piire ületama, tekitab temas heaolu ja enesekindla tunde.

4. Tee komplimente läbimõeldult

Tõenäoliselt tundub esmapilgul hea mõttena kiita seda kaunilt treenitud keha, kuid see annab väga vale signaali. Isegi kui sa ka päriselt ja ilma siivutute kavatsusteta imetled tema kehavormi, jäta see enda teada. Komplimentide tegemiseks vali muu moodus. Näiteks kiida oma silmarõõmu tugevaid jõupingutusi või tee kompliment tema riietuse kohta. Olukorda saad välja mängida mitut moodi. Sa võid ka küsida, kus ta nii lahedad treeningriided soetas ja vabanduseks tuua mõne sõbranna või sõbra, kes ammu midagi sarnast otsib. Sarnane maitse liidab teid.

5. Õige ajastus on võtmetähtsusega

Kõige tähtsam on ajastus. Sellepärast säti oma treeningud nii, et satuksid jõusaali ajal, kui seal on rohkelt inimesi. Sedasi on sul ka valikuvõimalus palju laiem ja kui ühega ei näkka, siis küllap teisega ikka. Kui lähened kellelegi keset pingelist treeningut või mõttemulli, saad tõenäoliselt korvi. Kui lähened aga pärast trenni, on suurem tõenäosus, et jutu peale saate. Pärast aktiivset rassimist on hea oskusi kiita või ka asjalikku nõu küsida. Ka siis, kui juba tead vastuseid.