“Mina ei jaga Indrek Neivelti seisukohta, kes ütleb, et praegu ei tohiks aktsiaid üldse osta,” ütleb Raivo. “See on tegelikult väga huvitav aeg – paljud saavad rikkaks, kui on teinud õigeid otsuseid. Pigem võiksid inimesed lähtuda Warren Buffetti öeldust, et pole parimat aega pikemaajalisteks investeeringuteks kui praegu, kus aktsiate hinnad on all. Olen minagi investeerinud, juurdeoste teinud – ei tea, kas liiga vara või liiga hilja, aga pikas perspektiivis pole sellel tähtsust. Rikkaks ei saa börsilanguste käigus kiiresti oma aktsiatest või varast vabanedes, vaid siis, kui ei puutu oma aktsiaportfelli ja teed oste juurde. Muidugi juhul, kui on raha, mida paigutada, mida jooksvalt vaja ei ole.”

Raivo elab perega Tallinnas, kuid neil on ka kodu Saaremaal Mustjala vallas. Eelmise nädala kolmapäeval, kui Saaremaa elanikel oli võimalik saarele küll naasta, kuid sealt väljuda enam mitte, valmistus Raivo kopterilennuks Mustjala valda. Ettevõtjal on saarekodust ülevaade internetis tänu turvakaameratele ja ta otsustas minna tormikahjusid likvideerima. Ühtlasi olid viimasest käigust ununenud sinna mõned pere medikamendid.

“Hädavajadust ei olnud, aga kuna meil on lennuruum avatud, siis leidsin, et võiks – pealegi olen Saaremaa elanik,” sõnab Raivo. “Tegin eelnevalt vajamineva lennuplaani. Ja ennäe imet, Eesti Vabariik töötab! Mõni hetk enne lennu algust helistati mulle Kuressaare politseist ja öeldi, et Saaremaa on ju suletud – info minu lennuplaanist jõudis nendeni. Öeldi, et võin tulla küll, aga siis ei tohiks ma mandrile tagasi minna.”

Samal ajal arvas politsei Raivo sõnul isegi, et kuidas nad saaksid teda takistada Tallinna naasmast – kopteri juurde politseivalvet ju ei pane!

“Mulle anti Saaremaa eriolukorra juhi kontaktid. Väga mõistlik mees, kes leidis pärast meie vestlust, et ma ju tõesti maandun oma hoovil, sealt nina välja ei pista ja võin seega rahulikult ka tagasi lennata. See luba eeldas nii usaldust kui distsipliini, millest kinni pidasin. Ühegi inimesega ma seal ei trehvanud. Autoga minnes saan aru – inimesed võivad praamil kokku puutuda, samuti järjekordades ja piletisabades, ja seda on mõistlik piirata.”