Teiste ajakirjade seas ka Kroonikat üllitav AS Ajakirjade Kirjastus korraldas kevadel kõiki oma väljaandeid katva tellimiskampaania «VÕIDA MEES» ning loosis välja kampaania võitja!  Selleks osutus ajakirjade Pere ja Kodu ning Käsitöö tellija Milena Naar.

Kampaania auhinnaks oli mees, kes ei küsi liigseid küsimusi, küll aga aitab koristada, remonti teha või autot parandada. Juhul kui kampaania võitja sellist, no nii osavate kätega meest ei vaja, oli võimalus valida ka 5000 eurot. Loosis osalesid kõik kirjastuse poolt välja antavate ajakirjade tellijad, kel oli 1. juuli seisuga kehtiv tellimus.
Osavate kätega mehe asemel valis Milena siiski 5000 eurot, mille andis talle üle AS Ajakirjade Kirjastuse juhatuse esimees Mart Luik. Remondimehe soovis Milena selle raha eest ise valida. Suure tõenäosusega kulubki kahekuist last kasvataval noorel perel raha just remondile!

Eesti ajakirjade kirjastamise turuliider AS Ajakirjade Kirjastus üllitab kahtkümmend kaheksat väljaannet, mille lugejate koguarv on 600 000. Kirjastuse väljaannete hulka kuuluvad lisaks Kroonikale Eesti Naine, Naised, Teleleht, Kodukiri, Anne & Stiil, Tervis Pluss, Oma Maitse, Pere ja Kodu, Top Gear, Kalale!, Saladused ja Jana. Kirjastuse tooted on ka Käsitöö, Eesti Naise kvartalilisa Elu Lood, Kodukirja lisaväljaanne Aed, Kroonika Kodu-eri, World In, Tallinn This Week ja ristsõnad Ristik, Miniristik, Sudoku, Megaristik, Meistriristik, Ripsik ja Kroonika Ristsõnad.
Head lugemist siis!