„Iga päev sain kõne, mis dokumendiga on tegu ja milline leping on sõlmitud. Läbi uuriti kõik eri võõrkeeltes sõlmitud esinejalepingud ja põhjalikult uuriti iga viimast kui ülekannet,” ohkab Annely LP-le antud intervjuus. Suurt närvikulu nõudnud uurimine lõppes ilma ühegi etteheite ja ettekirjutuseta. „Küsisin maksuametniku käest, kuidas te just minu peale sattusite – olen ooperiteatri ansambli liige, mitte vabakutseline, kes võitleb maailmas esiridades, mul on väiksed lapsed ja pere. Ametnikul oli minust inimlikult väga kahju, et pidin sellise faasi elus läbi elama. Aga vihje mind uurida tuli maksuametile minu koduteatri kolleegilt,” räägib Annely. Ta peab põhjuseks inimlikku kadedust.
„Olen eluaeg pidanud kadeduse pärast kannatama. Aga olen ka aru saanud, et kadeduse peab elu jooksul välja teenima,” muigab ta lõbustatult. Annely on saanud avameelsuse ja avatuse eest korduvalt vastu näppe. Kui tal on kuskil hästi läinud ja edukaid esinemisi olnud, on ta sellest kolleegidega ka avatult rääkinud. Viini lähedal viinamarjaväljade keskel asuvas Klosterneuburgi eliitrajoonis olevas kodus korraldas ta ooperiringkonnale aeg-ajalt toredaid pidusid. Näiteks kui ta laulis „Carmeni” etenduses peaosalist Carmenit, kutsus ta kogu koosseisu oma koju peole, et trupp saaks ka väljaspool teatriruume koos olla ja üksteist paremini tundma õppida. „Aga selline hinge avamine ja positiivne mõtlemine tõid mulle kaasa kibeda kogemuse,” nendib ta. Ju ei mahtunud ühele kolleegile pähe, kuidas saab ühel lauljal olla ilus maja ning miks on tal kõik kogu aeg nii hästi.