Kui pikaks ajaks firma aga reklaaminäole ehk Anule endale karvavaba elu garanteerib?

„Olen eluks ajaks karvadest prii!” ütles ta Publikule.

Saagim rääkis pisut ka taustaks, kuidas just tema reklaami sattus.
Kes ei mäletaks vallatuid pilte suvest, kus Anu Õllesummeril torti lõikas ja ootamatu tuuleiil tema kleidisaba kergitas. Inimesed unustasid tordi sedamaid ja arutama asuti hoopis muud – olid Saagimil ikka trussikud jalas või kepsutas ta Lauluväljakul ringi, ihu katmas üksnes õrn suvekleit?

Kõnealusest kentsakast juhtumist sai mõtte ka reklaamibüroo, kes nimetatud idee iluravikeskuse soomlasest omanikule Mika Peltolale välja käis ning kes antud juhtumist kinni haaras.
„Idee oli ju igati äge,” naerab Anu ja teatab, et oli reklaamis osalemisega kohe päri.

Reklaam, kus hõljuvas kleidis Saagim oma bikiinipiirkonda kätega varjab ja teatab "Siin on, mida varjata" jõuab peagi ka tänavatele.

Millistes reklaamides Anu aga osalema ei kipuks?
„Pornoreklaamid ja need „helista mulle, mõtlen sulle” reklaamid on välistatud.”

Kas ta aga PETA paljastavates reklaamikampaaniates osaleks?
„Kuna ma väga kasukaid armastan, siis neis ma kaasa lüüa ei saaks,” räägib Anu, kes pehmete rõivaesemete kaunina säilimise nimel autoga sõites isegi turvavööst loobunud on.
„Kui kasukas seljas on, siis turvavööd ma ei kasuta," teatab ta.