“Kuidagi imelik oli juba see tõusmine — lennuk oli väga ebastabiilne,” räägivad õed SL Õhtulehele. “Me jõudsime pilvedesse ja seal raputas turbulentsus meid päris korralikult. Öeldi, et umbes kolme minuti pärast antakse luba ohutusrihmad lahti teha. Möödus kolm minutit, neli,viis — mingisugust teadet ei tulnud.” Ja siis: “Tere, siin räägib kapten, tehniliste probleemide tõttu oleme sunnitud Amsterdami lennuväljale tagasi pöörduma!”

Tagatipuks ei saanud õnnetu KLMi lennuk kohe maandumisluba ja see pidi tükk aega vigasena õhus tiirlema. Lennuk oli päev varem remondis käinud, kuid ei saanud siiski korda. Õed on hämmingus, et niiviisi käitub Euroopa üks suuremaid lennufirmasid. “Pärast ei suutnud nad leida ka asenduslennukit ning reisijaid hakati erinevate lendudega sihtkohtadesse saatma.”

Aga see pole veel kõik, mida sõsarad oma Itaaliareisil kogema pidid. Avastanud, et lend Prahasse hilineb tunni võrra ning et nad ei jõua seetõttu Amsterdami lennukile, helistasid neiud KLM-i Eestis esindavasse reisibüroosse Wris ning kurtsid, et neil pole mõtet selle lennu peale minna, kuid et nende pagas on juba kinni. „Selle peale öeldi: “Nojah, siis pole mitte midagi teha,” ning pandi toru ära.”

Kokku jõudsid tüdrukud ära proovida seitsme lennuki headuse, kulutades seejuures piletitele plaanitust kolm korda suurema summa.