Anu karismaatilisust ja sära jagus igale külalisele. Reet Härmat pakkus aga ülihoolitsevat teeninduselamust koos killukese näohooldusega – kord said kliendid proovida näomaski, põsepuna või küünelakki. Vahepeal turgutasid nad teineteist puudri ja põsepunaga, sest teenindaja peab ilus välja nägema. Õige pea tuli ka esimene šampanja avada. Kui miskit tõlkes kaduma läks, siis see sai üle saali klientidele teatavaks tehtud. Nii külalistel kui ka teenindajatel oli naer suul ja meeleolu hea. Naised said ka väärilise tipi –51.70.

Anu Saagim arvas, et tal on väga keeruline kogeda Eestis halba teenindust. „Pelgalt minu ilmumine teenindusasutusse tõstab juba kõigil suunurgad kõrvuni – isegi hetkel samas ruumis viibivatel klientidel. Püüan tõepoolest ka ise kohelda teenindajat kui staari, kuid ega see minulgi alati õnnestu. Kõige nipsakamalt olen käitunud ilmselt taksojuhtidega. Ei hakka siinkohal teemat pikemalt lahkama, kuid põhjuseid on olnud piisavalt.“

Bravuuritar on kõige viisakam alati kohvikute ja restoranide teenindava personaliga. „Miks? Sest olen kuulnud "põnevaid" linnalegende väljavihastatud toitlustusasutuste töötajate värvikatest kättemaksumeetoditest.“

„Mul on endal üsna kehv komme ettekandjat või kelnerit jooksutada – valge veini või šampanja juurde tahan ohtralt jääd, kohvi juurde just teatud sorti pruuni suhkrut, salati peale värsket pipart, naksuvat balsamicot ja neitsilikku oliiviõli, vesi ei tohi olla liiga külm või soe, supp liiga tuline, pasta ilma parmesanita, saiavaagna käsin kohe silme alt ära koristada, supis või salatis ei tohi olla krutoone, veini tuleb kallata vaba käega ja enne lõplikku valikut tahan neid kindlasti ka degusteerida jne,“ rääkis Anu. Ta lisas, et kõige naljakam argument on teenindajal teda nähes olnud: isver, sulle ei julge kehva kohvi pakkudagi, järsku räägid sellest hiljem meedias!

„Klientidel, kel kehv tuju või närune päev ja see kogemata või parema puudumisel klienditeenindaja peal välja elatakse, soovitan ebaviisakus kompenseerida kopsaka jootraha ja hiljem ka siira vabandusega. Endalgi on seda ette tulnud, ikkagi inimene ju...,“ rääkis Anu.

Viimsi äritares asuv Cafe Lyoni kohvik on argipäeviti avatud juba 7.30, nii saab enne tööle minekut nautida rikkalikku hommikusööki, kreppe, smuutit ja croissant`te. Kontorisse saab kaasa osta torte ning kringleid. Esmaspäevast reedeni on valikus hõrgutavad päevapraed. Pere pisimatele on avatud lastenurk.

Eesti parimate restoranide hulka ja White Guide restoranigiidi valitud Lyoni kohvikud asuvad Haabneemes Paadi tee 3 ja Õismäe veerel Meistri 22. Meistri Cafe Lyoni kohvik võitis 2016. a Silverspooni gastronoomiaauhinna kui Eesti parim kohvik.