Teadaolevalt on 64-aastane Pugatšova on täie elu ja tervise juures, sestap meelitab reklaam inimesi klikkima libauudisega naise värskest surmast, vahendab Bublik.

Kuigi kuuldus nii tuntud inimese lahkumisest jõuaks massimeedia kaudu kulutulena rahvani, siis ilmselt kasutab reklaam inimeste uudishimu ja paneb iga hämeldunud kliki endale raha teenima.

"KIIRE! Suri Alla Pugatš" seisab reklaami pealkirjas "ärahammustatud" sõnasabaga šokeeriv teadaanne. Pealkirja all seisab võltsuudis: "Täna suri Alla Pugatšova. Igavene mälestus.

Reklaamil klikkidesavaneb lehekülg nimega "Šedöövrid", mis peibutab inimesi lehekülje avanemiseks nuppu "Meeldib" vajutama. Loomulikult annab inimene sellise teguviisiga leheküljele loa kasutada tema nime Facebooki-avarustes edasi seikleva valeuudise all.

Kuigi samalaadne skeem on vägagi levinud, kohtab nii jultunud uudiseid siiski harva. Enamasti meelitatakse inimesi reklaamidele klikkima absurdsete rahateenimislubaduste, kaalukaotusnippide ja sooduspakkumistega. Viimasel ajal reklaamib üks keeltekursuste pakkuja end tuntud Eesti inimeste portreepiltidega, kellel ilmselgelt ettevõttega mingit seost ei ole.