Eestis võrsunud lauljatar Hannah Ild jaotab Londonis brittide vahel välja 55 000 eksemplari tasuta spetsiaalselt Eestit ja lauljatari ennast tutvustava ajalehe The Daily Hannah.

Hannah, kelle uusim single “Shadow On The Wall” edetabelites aina ülespoole tõuseb, on hakkama saanud üllatava reklaamikampaaniaga, jagades välja kaheksaküljelise ajalehe, mis tutvustab nii lauljatari kui ka kodumaad, kust ta pärineb.

The Daily Hannah kirjeldab Tallinna kui 2011. aasta Kultuuripealinna, ülistades meie kodumaa kauneid saari ja loodust, tuues ülevaate Tallinna vanalinna ajaloost, soovituslikku infot ööbimise ja toitlustusasutuste kohta Tallinnas ja palju muud. Samuti leiab ajalehest spordilehekülje, eestipäraseid retsepte ning palju huvitavat turismialast infot, kirjutab Publik.ee

Ajalehti jagavad mitmed kümned Hannah’i spetsiaalselt kujundatud t-särke, veste ja mütse kandvad lehepoisid, lisaks näeb kesklinnas juba varahommikul kella seitsmest lehti jagamas ka Hannah’it ennast.
Erilist märkimist väärib ajalehe lugejamäng, mis sõidutab õnnelikud briti võitjad keset Muhumaa kadakaid, kaunisse Pädaste mõisa. Lugeja küsimus puudutab lauljatari kinnaste värvi, mida ta kannab oma uues muusikavideos.

Hannahi mänedzer Alister Jamieson on kindel, et see ajalehtede levitamine leiab palju positiivset vastukaja lisades, sest see on suurepärane ettevõtmine ja Inglismaal lausa esmakordne.

Refereertitud täisteksti loe SIIT.