1939. aastal Auto Union D-tüüp sõidukeid on maailmas ainult kaks tükki. Selle looja Ferdinand Porsche lõi auto Führeri isiklikul palvel, teatab Ananova.

Hitler soovis maailmale tõestada Kolmanda Reichi tehnilist üleolekut. Omal ajal oli tegu kõige kiirema autoga, mille 485-hobujõuline mootor arendas kiirust kuni 300 kilomeetrit tunnis.

Enamik seda tüüpi autosid hävis Teises maailmasõjas, kuid see konkreetne masin sattus venelaste kätte, kes tahtsid tehnika saavutusi uurida. Masin võeti juppideks ning püsis nii kuni 1990-ndateni, mil ta uuesti kokku pandi.

Pariisis toimuval Christie oksjonil arvatakse püstitavat auto rekordhind. Praegu hoiab rekordit enda käes 1931. aasta Bugatti 41 Royal sprotkupee, mis müüdi 1980-ndatel 5,5 miljoni naela (127 miljonit krooni) eest.