Poodi sattudes peab Ines Karu alati pingsalt aru, mida tasub ostukorvi panna. „Üritan kulutusi võimalikult madalal hoida,\" tunnistab neiu.

Ines tunnistab Buduaarile, et on olnud alati kokkuhoidlik inimene, nii et masu ei mängi tema kaalutletud ostukäitumises mingit rolli.
Mothercare ja ELC kaubamärkide turundajana töötav Ines nendib, et majanduskriisi aegu on inimesed kulutusi tehes ettevaatlikud. „Üldises võtmes ostetakse muidugi vähem. Tundub, et kui erinevate kampaaniatega ja ahvatlevate pakkumistega suudad kliendis huvi äratada, on ta siiski valmis raha kulutama."
Ines ei näe majanduskriisi läbi ja lõhki negatiivsena - väärtushinnangutele mõjub see ilmselt hästi. „Loodetavasti hakkavad inimesed rohkem hindama oma tööd ja kõike seda, mis neil olemas on," tähendab Ines.