Kohtusaaga lõpp: Kroonika lükkas esikaanel ümber Erika Salumäest avaldatud laimuväited

 (27)
Erika Salumäe
Erika SalumäeFoto: Ilmar Saabas

Ajakiri Kroonika täitis kohtuotsuses esitatud nõudmise Erika Salumäe teemalise ajakirjanumbriga, mille esikaane krooniks oli valefakte ümber lükkav pealkiri "Ajakirjas Kroonika avaldati Erika Salumäe, Ene Veiksaare ja Martin Kutti suhtes valesid faktiväiteid".

Ajakirjas sees on Salumäele pühendatud kokku kuus lehekülge ruumi: esmalt artikkel pealkirjaga "Me sobisime Erikaga ülihästi!" ehk lühike ülevaade Erika Salumäe elust, juures nii pildid kui ka Kroonika esikaaned temast.

Lisaks avaldas Kroonika lehekülje, mis koosneb suurest pealkirjast "Ajakirjas Kroonika avaldati Erika Salumäe, Ene Veiksaare ja Martin Kutti suhtes valesid faktiväiteid" ning tekstist, mis kõlab: "23.04.2012 ajakirjas Kroonika avaldatud artikkel pealkirjaga "Medali teine külg" sisaldab ebaõiget informatsiooni, nagu oleks Ene Veiksaar hüljanud oma lapsed ning nagu oleksid Erika Salumäe ja Ene Veiksaar partnerid ka eraelus. Tegemist oli valede ja alusetute väidetega."

Olümpiavõitja ja Hispaanias elav Erika Salumäe teatas 2012. aasta aprillis oma Facebooki kontol, et kavatseb ette võtta kohtuprotsessi Kroonika vastu. Poolteist aastat hiljem ehk septembri keskel jõuti kohtuotsuseni, mis leidis, et Kroonika on avaldanud ebaõigeid faktiväiteid.

2012. aasta aprillis kirjutas Kroonika, et ETV saates "Pealtnägija" aprilli alguses eetris olnud lõik Erika Salumäe ja Ene Veiksaare ühisest ettevõtmisest, turismiärist Hispaanias Denias jättis õhku nii mõnegi küsimuse, tehes vihjeid naiste väidetava partnerluse kohta ka eraelus.

Seotud lood:

Kroonika jaoks oli see lühikese aja jooksul juba teine mõru kaotus. 2013. aasta juulis võitis lauljanna Birgit Varjun väljaannet riigikohtus ning sai 5000 eurot hüvitist.

LOE KA: Kroonikat võitnud Erika Salumäe: ma ei soovi mitte ühelegi Eesti meediaväljaandele anda enam ühtegi intervjuud!