Disainerile omaseks käekirjas kujunes erksate värvide kombineerimine, mis lõi vanakoolist inspireeritud riiete mulje, vahendab Mirror.

1960. aastal lõi Ungaro oma moemaja ja ehitas üles eriti eduka impeeriumi, mis on laienenud ka parfüümide, kingade, mööbli ja paljude teiste valdkondade tootmisse.

Disainer läks pensionile 2004. aastal, kui teatas, et tema nägemus moest ei lähe enam kokku kaasaegsete naiste maitsega. Just samal põhjusel müüs Ungaro oma kaubamärgi 84 miljoni USA dollariga ärimehele Asim Abdullahile. Kaubamärgi kõige populaarsem periood jääb 80ndatesse ja 90ndatesse.

Taas tõmbas ta endale tähelepanu, kui hakkas kritiseerima enda kunagist moemaja, et näitleja Lindsay Lohan kunstiliseks juhiks võeti.

Lohan võeti tööle 2009. aastal ja juba samal aastal esitles ta ka oma esimest kollektsiooni, mis kriitikutelt väga valusaid ja otsekoheseid lööke sai. Oma seisukoha avalikustas ka Ungaro, kes rõhutas, et pole otsustega kuidagi seotud. "Lohani kollektsioon on täielik katastroof. Ma olen pööraselt vihane, kuid ei saa sinna midagi parata."

Väidetavalt oli endine disainer nii vihane, et süüdistas firmat hinge ja sisu kaotamises. "Seda on juhtunud paljude disaineritega. Me olime patroonid, vastutavad oma loomingu ja majas loodava eest, kuid kui firma müüme, kaotame ka oma hinge."